Bli medlem

Vi vill bygga ett Finland som grundar sig på mänsklighet, omtanke och tro på människan. Men vi kan inte göra det ensamma. Endast tillsammans kan vi lyckas.

Genom att bli medlem i Vänsterförbundet är du med om att skapa ett mänskligt Finland med oss, ett Finland där allas värde är odelbart och det är möjligt att försörja sig på sitt arbete. Låt oss tillsammans skapa ett mänskligt Finland!

För oss är det viktigt att den egna ekonomiska situationen inte är ett hinder för medlemskap i partiet. På grund av detta är medlemsavgifterna progressivt graderade enligt inkomsterna så att det finns tolv olika avgiftsklasser. Som billigast är Vänsterförbundets medlemsavgift 8 € om året.

Som medlemsförmån får du en tre månader lång prenumeration av den digitala tidningen Kansan Uutiset som du kan läsa på webben. Använd denna blankett för att gå med i Vänstern så kontaktar vi dig!

Fält markerade med (*) är obligatoriska.

Personlig information

* Medlemsavgiften

I samband med att du blir medlem väljer du storleken på din första medlemsavgift. Vi skickar en medlemsavgiftsfaktura till dig i enlighet med detta val. Medlemsavgiften är alltid knuten till kalenderåret, och i fortsättningen fakturerar vi dig alltid utifrån det föregående årets betalda medlemsavgift.

Vår registerbeskrivning innehåller mer information om principerna gällande vår databehandling

Fas 1/2